vrijdag 24 februari 2012

Breipatroon lief muisje

Dit muisje geeft je de kans om uit te proberen hoe het breien met de magic loop werkt.
Het patroon voor het muisje heb ik in het Nederlands op Ravelry gezet, als gratis download.

Dus haal je rondbreinaald tevoorschijn, en een restje bijpassend garen, en klik op deze link. Je komt dan op de Ravelry site (daar heb je een (gratis) account voor nodig), via de link 'free Ravelry download' krijg je de keus om een Engels dan wel Nederlands patroon te downloaden.





4 opmerkingen:

  1. wat ontzettend schattig,ben ook van de brei,ga me even bij je aanmelden kom snel weer langs, groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dit muisje...ik ga eens proberen of dit mij ook lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan hem niet downloaden.
    Hij zegt dat je hem misschien verwijderd heb?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de link aangepast. Weet niet wat er mis is, maar op de nieuwe manier doet 'ie het ook.

    BeantwoordenVerwijderen