vrijdag 16 maart 2012

www = wolwebwinkel

Toen ik opnieuw begon met breien, maakte ik eerst mijn restanten wol op. Vervolgens ging ik op zaterdag naar de markt, waar een wolkraam staat met vooral fantasiegaren. Dat gebruik ik niet. Verder dun acrylgaren, Yasmina, waar ik goede ervaringen mee heb. Maar heel veel keus heb je toch  niet op zo'n kraam. En je kunt ook niet elke week naar de markt gaan, dus werd het tijd om op internet rond te kijken. Twee keer bestelde ik bij een grote webwinkel, niet duur, maar behoorlijk wat verzendkosten. Tijd om verder te zoeken.
Vorige week vond ik een webwinkel met hetzelfde garen dat ik al gebruikte, No. 1 van Lammy Yarns, goedkoper dan mijn vorige leverancier, en als klap op de vuurpijl minder verzendkosten, en zelfs helemaal niet bij een bestelling van meer dan € 50. De kleuren die ik graag wilde (had ik op de website van de fabrikant gezien) had deze winkel niet allemaal in het assortiment, maar de eigenares mailde me dat ze die wel kon bestellen. Een paar dagen later had ik mijn bestelling al in huis.

Tijd om wat reclame te maken dus! Lang leve hobbywol.nl

Neemt niet weg dat het ook heel gezellig kan zijn om in een leuke winkel rond te kijken. En te kopen. Mocht je in Arnemuiden komen, ga dan even langs bij Jeanet van Blij dat ik brei. Ze heeft ook een superleuke webwinkel met verkleedkleding voor kinderen: www.kinderverkleedkleding.nl. 

1 opmerking:

  1. Yasmina was (en is!) naast katoen heerlijk breigaren. En het blijft ook heel mooi!
    Helaas heb ik geen markt meer in de buurt die het verkoopt, maar heb gelukkig nog vele kleuren in de kast liggen ...

    Groetjes, Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen