woensdag 4 april 2012

Brei eens een letter


Eigenlijk kun je alle letters breien. Als je weet hoe je moet meerderen en minderen, de magische opzet kent, in het rond kunt breien met de magic loop techniek, extra steken kunt opzetten, en de andere kant op breien na een open opzet, dan is geen brug te ver. Trouwens, als je sommige technieken nog niet kent, wil dat nog niet zeggen dat je ze niet kunt leren! Zie pagina Breitechnieken op dit weblog.  Dan kan het zelfs op heel veel manieren. Ik doe het op mijn manier. Van die manier ga ik van deze vier letters een beschrijving maken. Drie beschrijvingen zijn zelfs al klaar - de vierde moet nog. Het zullen ongeveer 13 bladzijden worden. Heel veel letters voor die vier letters... En teltekeningen. En foto's.
De vier letters kunnen makkelijk gebreid worden uit één bol garen (ongeveer 10 g per letter). Ik gebruik goedkoop acryl garen, No. 1 van Lammy Yarns (een Nederlands product), kost als je een beetje doorzoekt 1 euro per bol. Pendikte 3,5 mm.

Nieuwsgierig geworden? Houd dit blog in de gaten, ik zal wel een seintje geven als het patroon beschikbaar is!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen